Los Arcos internetcafé

Fick tag pa en dator pa hotellet sa jag far val ge er lite rapport á la vykort.

¡Halva Kanarie-öarna-visiten har nu gatt!

Jag forsoker prata spanska men oversatter mest reklamskyltar at mina foraldrar. Igar firade vi pappas 50ars dag med att aka runt i buss runt i bergen och ata gott mandelgodis och se pa underbar hisnande utsikt pa 2000meters hojd over havet. Pa kvallen at vi och besokte en italienskrestaurang, svensk dansrestaraung dar jag och Christian faktiskt dansade tilldet fantastiska "inte" dansbandet Rios Orkester, vi dansade till Kan man älska nan pa avstánd, o sist en irish pub.

I sondags ville Chris och Stina kopa bodyboards och fragade reseledaren Tomas om tips var. Han sa Jumbo Center kopcentrum men dagtid  for pa kvallen "fyller det helt andra syften". Vi gick dit kvallstid. Stina villeinte men trodde sig skulle mötas av drug dealers och fyllon. Vi sag nagra transor vara inkastare, och Christian undrade lite varfor det mest var ensamma män dar... Vi letade efter en bar men kom strax pa att hela centret var 100 % gay. Elefantbilder med snablarna mot varandra, pubar med namn Spartacus osv. Lackra sma killar utanfor som skickade pussar mot min pojkvan som fortvivlat sokte min hand, hihi. Nä da.

Nu har jag en minut kvar pa tiden sa ska nog ga ut. ösregn nyssmen fint nu.kanske bada.puss

om ni undrar varfñr jag gor vissa "ö" beror det pa att jag tar det dar tyska ü-knappen,men orkar inte alltid krangla utan tar vanligt o.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Gaah, låter underbart! (tom, gaymännen ;) )
Såg ni Rix FM?? fast det kanske var på en annan ö.. eller nåt.
Har ni settlat er hemma i nya lgnheten då?

2007-12-18 @ 00:56:22
Postat av: Kattungejuvelen

Mjo... Vi såg Gert Fylking på Arlanda. Och så var det ett stort glatt gäng med egen avgång, som vi misstänkte var dem. Men sen såg vi faktiskt inte något av dem alls på ön.

2007-12-18 @ 16:56:01
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0