En utflykt till undanflykternas land

Som ovanligt har rubriken inget med själva textinnehållet att göra.
Nu åkte han, Muffel-Johan, med en stor banankartong full av julklappar i famnen. Vi köpte det sista kompletterande idag. Det första inhandlades redan i Spanien.
Så nu kommer jag vara det jag inte förstod människor kunde vara när jag var liten - ensam på julafton. Kl 11-20 ska jag hålla sällskap och hjälpa de boende på hemmet, sedan är det bara hem och dricka lite alkoholfri glögg och gå och lägga sig, för att sedan börja jobba kl 7 dagen efter. Killen kommer hem imorgon kväll allredan, eftersom han jobbar på juldagen. Fast först ska han vara tomte med familjen och äta lite köttbullar eller vad han nu gillar på julbordet.
God jul på er alla, I'll be back.

Kommentarer
Postat av: agneta

Neej Hanna! Nu får vi dåligt samvete... Jag hade ju sagt att han skulle stanna hos dig! Han får helt enkelt vända - och ta mat med sig...
Ni sa ju att du skulle jobba och att det inte spelade nån roll. VARFÖR skulle jag titta på din sida? Nu är i alla fall min jul förstörd - vi tyckte redan att det var tråkigt att du hellre jobbade än kom hit - ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad hemskt

2007-12-23 @ 18:16:01
Postat av: agneta

Neej Hanna! Nu får vi dåligt samvete... Jag hade ju sagt att han skulle stanna hos dig! Han får helt enkelt vända - och ta mat med sig...
Ni sa ju att du skulle jobba och att det inte spelade nån roll. VARFÖR skulle jag titta på din sida? Nu är i alla fall min jul förstörd - vi tyckte redan att det var tråkigt att du hellre jobbade än kom hit - ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad hemskt

2007-12-23 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0