En bra jul att ha

Det här är en rätt så skön jul.

Jag får ha datorn alldeles själv.
Jag ska äta godis och jag får se på Katitzi, barnserien om den lilla zigenarflickan, i fred utan att någon vill byta kanal.
Jag ska jobba och "göra något meningsfullt"
Jag slipper träffa folk, för jag har inget snyggt att ta på mig
Jag får OB-ersättning
Jag är fullt tillfredsställd med att jag har valt detta själv och vet att min kärleksnisse får ha det roligt och slipper sitta och ruttna i en mörk, trist lägenhet som jag ända bara är i några få timmar på julaftons morgon och kväll

Så där hör du, Agneta.

Ha en fin jul utan några onödiga skuldkänslor, och njut av livet tillsammans med dina nära och kära

Det önskar jag alla mina läsare

Kommentarer
Postat av: agneta

GOD JUL HANNA - ses på annandan

2007-12-23 @ 19:40:50
Postat av: Nilla

Inga skuldkänslor vid jul?? vad är det??

God jul!
från skilsmässoungen :P

2007-12-24 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0