Sjuka hälsningar

Fortfarande sjuk, sjuk och ynklig. Det började i onsdags och idag är det lördag, så jag börjar tröttna nu. Det värker, kittlas och är täppt. Var på arbetsintervju igår och pepprade mig med Alvedon, nässpray och Strepsiltabletter, och ironiskt nog var chefen också sjuk så vi höll avstånd. Nu mår jag mest illa. Steg upp 14.45 idag efter en orolig natt, jag satt uppe i två timmar inatt och pluggade, i ett försök att förena nytta med... nöje? Svt Play håller mig underhållen medan M är med vänner, kanske lika bra, jag blir bara extra gnällig när jag har nån i närheten, jag känner mig som en zombie som föredrar att kisa och andas med öppen mun. Vet inte om zombies gör det, men jag känner mig lite så ändå. Host host, mina små goa vänner, med extra torrhet, jag missade den italienska lunchen men vinet står berett att följa med nästa gång. Nu ska jag försöka krya på mig så den andra intervjun på måndag går att genomföra. Spela schack mot datorn, har ni upptäckt det? Jag förlorar trots att det är nybörjarnivå. Nå. Vi hörs. Först bara, nån som har tips på vad man kan göra åt att det kittlas under hakan? Det är bara irriterande... Hej...

Kommentarer
Postat av: Nix

Kry på dig!

2009-11-09 @ 00:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0