Ni skulle ha sett mördarblicken jag fick...!

... av dottern till kvinnan jag frågade om leg igår. De kom till kassan, slängde upp varor på bandet, den äldre (sminkad, rynkfri, trendigt klädd) bad den yngre hämta cigg, åh nej - jag tänkte febrilt: mamma eller kompis?! mamma eller kompis?! och valde den gyllene medelvägen: "Du har fyllt 30 va?" och nickade menande mot ciggkortet. Hon skrattade högt: "Jag har fött fem barn!" och jag strålade ikapp och sa något om att hon såg ung ut - men blicken tonårsdottern naglade fast mig med var inte nådig. Det kan inte vara roligt att ha en mamma med ett utseende som får henne att uppfattas som allt mellan 18 och 45 år...
Imorgon ska jag, E1 och Nilla ut i skogen!

Kommentarer
Postat av: Nilla

So help me God om ni hade tänkt mörda mig ute i skogen! O_o I'll haunt your asses!

2009-05-01 @ 23:58:21
Postat av: Kattungejäveln

Vi hade liknande tankar... Om våldtäktskvinnor eller en väldigt krystad blinddate :D

Fast risken är lika stor att vi blir som i Into the wild och kommer ut från Nackaskogarna om några år ;)

2009-05-02 @ 00:23:08
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0