Den rosa doftslingan

Det värsta med dofter är att jag inte som Parfymens Grenouille kan sortera in dem i ett inre bibliotek med benämningar. Har en doftslinga som då och då kommer över mig genom den övre delen av näsan. Kände den i helgen i Borlänge och sniffade till huvudvärk. Den kan dyka upp varstans; men mest hemma. Idag på bussen kände jag den och misstog den först för värmen från elementet, men insåg att värme saknar lukt. Jag tycker om den doften, den är rosa.
Idag stod det C uppe i hörnet av resultatet av sociologikursen vilket är glädjande. Jag har slutat jaga kärleken. Och innerstadsbilarna är överskottade av snö. 
// Die Kätzchen Juwel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska väl aldrig sluta jaga kärleken =).. Men det kan ju vara skönt att ta en paus..

2008-11-26 @ 12:18:17
Postat av: Patrick

.. och se sig om.

2008-11-26 @ 12:19:24
Postat av: Nazli

grattis till tentan... å låt kärleken ta sin tid.. d kommer så smånigom

2008-11-26 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0