Champinjonsoppa & Cola light

Sitter här å har det bra! Dricker varm soppa ur kopp, har både juice och cola till, och en vibrerande telefon med spännande och söta sms. Jaja, jag har en ny... jag har alltid nån att sms:a med känns det som! haha.
Detta har jag gjort senast som jag är nöjd över:

  • skrivit klart och lämnat in hemtentan,
  • simmat 60 min,
  • gått på Stiko Per Larssons spelning igår på Mosebacke med ett trött ungt par vid namn (blivande) Mr & Mrs Q - joo, Malin *nickar gravallvarligt* -
    samt med det gamla kära gänget Micke&Mia, Jenny & Christian - yeey! (och jaa, jag var trött efter att ha väntat i flera timmar, så jaaa jag har rätt att vila ögonen)
  • önskat Stiko Per Larsson, Sabaton, Volbeat och Jennie Ståbis till Peace & Love 2009

Nu ska jag beställa kursböcker åt mig och T. Lev väl, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Quigley

Men du, Hanna. Vi var gaanska så trötta och bandet vi först såg räckte en lång bit.. Kollade faktiskt upp Stikos (är det verkligen hans namn?) hemsida och han var ganska bra..



Och det där med Mr & Mrs Q... Vad tror du om en äng på det småländska höglandet, sommartid, under klosterruinens valvbågar?

Kanske du kan boka Sabaton och de gör ett medley på bröllopslåtar.. Think about it..

2008-11-03 @ 18:19:51
Postat av: Kattungejäveln

Näää, Sabaton ska jag ha! Ni får ta... Suzzie Tapper.

Men under klosterruinens valvbågar - det låter sjukt romantiskt. Har du en identisk tvillingbror någonstans, tro? ;-)

2008-11-03 @ 19:47:31
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hannaaa, bestäm dig.. hur ska det vara gulligt OCH porrigt och kinky?? O_O



vad hade du tänkt dig? ;P

2008-11-04 @ 04:20:14
Postat av: Jennie

Men åh, tack! :) Tyvärr tror jag nog att du får fortsätta önska mig till P&L även nästa år. ;)

Man skulle kanske starta upp en "Önska Jennie Ståbis till P&L" grupp, så kunde man skapa intresse... eller undrar just hur många man skulle behöva muta..min bekantskapskrets ter sig ju rätt liten nuförtiden, och dessutom är de allra flesta konkurrenter i frågan, haha. Men keep up the good work, Kusin Vitamin! :)

2009-10-12 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0