Värkar

Nu kommer det värkar var tioende minut. 3 dagar över tiden, antagligen förlossning ikväll... Så jag tror att Eisa kommer ha fått sin lille son när jag kommer hem från jobbet. Spännande!!!
Själv har jag inte lika mycket livsomvälvande att se fram emot. Ska tömma det här glaset med C-vitaminbrus och sedan ta cykeln ned på stan och möta "Elfömos" som E heter på min telefon. Det är varmt som i en nordvästlig finsk sauna och ute på gården ligger en blek tant och solar. Svärfadern ringer på sambons telefon men han orkar inte vara datasupport på morgonen. Istället bad han mig slå upp porten till balkongen så att lite luft kan strömma in och sprida lite lööv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0