Dokumentär på gång igen

En sak jag inte begriper är att huvudvärk har irriterat mig två kvällar i rad. Jag som aldrig har huvudvärk. Dubbelsuck.
Annars film på agendan: först satt jag och fadern och redigerade deras semestervideo från västkusten, vi gjorde roliga övergångar, la till texter och musik. Och slutligen blev det en dvd, efter många försök! Och idag mötte jag Niki för intervju, jag insåg att hon åker ju till London snart och om jag ska genomföra den där dokumentären måste jag ju filma henne... nu! Det var trevligt att ses på tu man hand, vi filmade hela intervjun i en tagning i lekparken och jag känner mig nöjd. Jag är även sugen på att köpa en ny filmkamera med bättre kvalitet, men får se hur det blir!
Fick prata med älsklingen för en timme sen, han har skjutit en älgko, redan första jaktdagen. Surströmming igår med familjen T, och imorgon ska jag banne mig fylla två flyttkartonger, därmed basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0