090909 - Mjölkdagen

Mjölkpaket med kort datum - så jag slog till och köpte tre liter. Tänkte dumt att jag ska ju bo här hela nästa vecka så jag kommer nog svepa allt, och mjölk brukar ju hålla långt efter utgångsdatum. Jag kommer få sån där mjölkmage som de pratar om på reklamen. Dricker varm choklad nu, till finkulturen som genomljuder kontoret - CM som spelar opera och Edith Piaf. Och pannkakor till middag - det sänkte ju nivån något. Jag använde gjutjärnspanna och han la armarna om mig och sa att det blev så bra ändå, fast det bara blev en hög med trasiga pannkisar. De ska ju ändå ätas upp, la han till. Och goda blev dem - med sylt och vispgrädde!
Nu hackar Spotify.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ååååh... sugen på pannkakor nu! Inte såna som jag gör.. -___-



Maaaaaaalin!^__^''

2009-09-10 @ 08:18:32
Postat av: Kattungejäveln

Yeah, Malin hade aldrig gjort såna delar jag som jag!

2009-09-10 @ 11:43:04
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0