Mellanrum

Nu är en sån där skön tid att befinna sig i; tiden mellan två delkurser. Jag har lämnat in min inlämningsuppgift, beställt den litteratur jag behöver till nästa kurs och vi städade lägenheten igår. Jag har kunnat glida runt på stan med Nilla och inhandlat både byxor och skärp utan att ha något "måste" över mig, och fick skjuts både in och från stan. Bortskämd, hörde jag nån säga... Tyvärr var de Dr Martenskängor jag begär slut, fanns bara en mindre storlek kvar. Så nu får jag stå mellan att antingen köpa en nyare modell som bara nästan är det jag vill ha, eller ha som "grej" i livet att hela tiden vara på jakt. Och jag är rätt otålig så det blir nog det förstnämnda. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0