Köttfärspaj och kondomer

Från och med fredag blir jag skriven i Täby, "på landet"! Vi åkte ut och packade igår också. Vad skulle jag göra utan CM och hans effektivitet! Ner med allt i lådor, tömma hela köket och placera ut i allt i högar: ge bort, spara, ta med. Och jag kånkade kartonger som bara den. Nu är det i princip bara några få kartonger kvar, samt köksgrejerna som ska ner i lådor. Lite ska hit, lite ska ner i källarförrådet. Han förundrades över alla kondomer jag har... dels har jag ju kvar de koreanska kondomerna från Nilla, men sen har jag även andra paket som jag både köpt och fått, när jag var med vän på RFSU och fyllde i blankett. Notera att jag faktiskt menar kondompaket, och inga itutagna förpackningar ;)
Idag stresslängde jag ihop en köttfärspaj som blev torr, är lite för mycket tidsoptimist ibland. Det tog längre tid än jag trodde och jag fick äta köttfärsröra med bröd medan pajen gräddades, innan jag kastade mig iväg till tyskan. Deutsche lernen mach Spaß! Får nöja mig med att prata tyska med mig själv, och kanske fråga M i klassen om hon vill öva med mig... Nu måste jag se klart Lyxfällan på tv3 Play också, innan älsklingen kommer hem och vill ha sin dator! Bis bald!

Kommentarer
Postat av: Christofer

Fylla i blankett hos RFSU? o.O

2009-10-06 @ 11:46:16
Postat av: Kattungejäveln

Haha, ja men en sån där "tyck till om oss"-blankett, så fick man ett paket som belöning.

2009-10-06 @ 12:56:27
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Och du var där hur många gånger..? :)

2009-10-10 @ 18:18:35
Postat av: Kattungejäveln

Haha en gång!!! Vad misstron är stor bland er!

2009-10-11 @ 20:35:26
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0