Helgrapport

Smuttar på ett glas Baileys och sitter i min lilla gröna bäddsoffa... som nu står på kontoret i nya huset! Killen sitter i andra sidan rummet och ser på House M.D. Idag tog vi över sista lasset med hans polares skåpbil. Mycket skönt. Vi hängde på IKEA också, andra helgen i rad, men vi måste ändå beställa skåpen till böckerna via nätet. Mindre skönt. Pappa som skulle agera soffbärare nr 2 var sen, Ms starke kompis orkade kånka allt ändå just för att M monterade isär den, men jag fick träffa "gammelfaster" A och "låtsaskusin" J ändå som kom i sällskap med pappa, alltid kul och träffa lite släkt, även om det blev hastigt och lustigt ;)
Och igår var den där middagen som jag både bävat inför och sett fram emot. Klänningen satt fint, det blev pärlörhängen och pärlhansband till, såg riktigt glammig ut haha. Festen hölls på en jättetjusig och imponerande plats också! Dock hade de övriga inga direkta aftonkläder på sig, utan mer glitter-festliga, men jag hade ändå trevligt bland alla damer och herrar, åt god mat, lyssnade på tal & uppträdande, gillade att det var högtidligt. Jag och M dansade till och med några danser, med kryckan som ett extraben vid vår sida.
Och imorgon är det arbetsvecka igen! På tisdag är det examinerande samtal på praktiken med min kontaktlärare, det låter lite läbbigt men det är mest samtal om min utveckling och hur det gått under min praktik. Det går nog att lösa med lite smort munläder...
Oo, vårt nya laptopsstöd är såå skönt att ha i knät!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den där låtsaskusinen, kan det möjligen vara bror min? (En av dem iaf) Tänk om man kunde träffa honom hastigt och lustigt ibland..! :/

2009-10-12 @ 11:40:09
Postat av: Jennie

Förresten, http://leonidstankar.blogspot.com/2009/10/mandag-morgon.html

2009-10-12 @ 13:23:33
Postat av: Kattungejäveln

Jodå, det var din bror allt! Nu bor vi ju i samma stad så... chanserna ökar ju att vi träffar på varann hastigt och lustigt.

2009-10-12 @ 13:23:59
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0