Glatt och lustfyllt

Jag är glad, pigg och sprallig, pussar på sjukrödrosig M och nästan allt detta för att jag är så gott som klar med samtalsanalysen. Det är bara en källförteckning som ska in längst ned och det tar bara några klick. Roar mig med att läsa en väldetaljerad och intressant skildring av ett besök på bögklubb med gloryholes som ligger utlagd på Flashback och överväger starkt att tatuera in nåt utav mumintrollen på kroppen. Radiotjänst ringde också och sa att de fått in adressändran, och frågade om det var jag som skulle betala tv-avgiften. Vilken skön känsla att säga att nej, vi har ingen tv. Idag är det lustfyllt att vara mig.

Kommentarer
Postat av: martina

tack så jätte mycket! du förresten, grym du är på attg skriva!

2009-10-30 @ 23:17:52
URL: http://murtinaolsson.blogg.se/
Postat av: NIlla

Sätter 6 spänn på att de inte trodde er! =O



=P

2009-11-01 @ 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0