En bra dag idag

Tog en littan paus från analyserandet och tassade in till sovrummet där en liten sötnos ligger och är lite hängig. Själv känner jag mig oerhört produktiv. Igår satt jag flera timmar på dagen och skrev på samtalsanalysen och nu har jag suttit i ungefär 2,5 h och skrivit. Kanske är det så att jag tillhör dem som blir mer effektiva under tidspress, för deadline är på fredag och jag måste bli klar.
I måndags stod jag och tre av brudarna i publikhavet kring Mat-Tina i inspelningen av hennes Cookalongprogram. Vi såg huvudena på henne och Victoria Silvstedt och hörde deras röster, men resten doldes av de andra i publiken. Vi blev även suktade av doften av mat och dessert, och som tack för besväret fick vi en påse med lite matvaror. Gullgubben fick sin aktivitet inställd och hämtade mig precis utanför dörren till tv4huset.
Och idag åt vi lunch ihop efter att jag varit på anställningsintervju på en leksaksaffär. De söker extra till julen, och det vore kul att testa på och jobba i en butik med annat än livsmedel samtidigt som jag skulle vilja börja redan nu med något där jag kan få många kvällstimmar.
Åsså dagens andra höjdpunkt: mitt ex ringde förut - han har fått en liten dotter! Jag fick dock se bilder som jag kanske inte behövt se, men nån gång ska man väl vara vuxen nog att kunna se en slajmig och blodig liten nyfödd... Grattis igen, J! Va mysigt med en liten klump att gosa med såhär i höstrusket. Jag har bara en stor en att gosa med, men han duger så bra ändå, än så länge... ;)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack för skjutsen!=P Skönt att slippa gå... >_<



Snäll kille du har som hämtar^^

2009-10-29 @ 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0