Hamstergodis

Sitter här vid fönstret med utblick över svärisarnas husbil, det här nya skrivbordet är kalas! De har varit här idag och hälsat på och vi fick vårt skrivbord med som Ms pappa gjort. Så nu sitter jag och M jättenära varandras ryggar. Vi har ätit jättegod mat och haft det trevligt, de hade sin katt med som är så söt och fluffig och som också blev en kär gäst. Dessvärre gillade hon inte de där små hamstergodispastillerna jag fick av dig Nilla till hamstern som aldrig blev. Hon bara nosade på dem och vände ryggen till trots att jag kastade flera stycken framför henne, där på knä på vardagsrumsmattan. Jag smakade lite på en; syntetisk hallonsmak var både min och Ms recension.
Igår var det också familjedag, fast med min sida. Vi var på Kvarteret-Skatan-teater och åt middag ihop. Det var också kul. Imorgon ska jag till tandläkaren - ja, på en söndag. Lika bra. Mindre kul. Och så har jag fått jobb, i en butik. Ska dit och lära mig kassan. Känns nervöst men extrainkomst är ett nödvändigt ont. Det var väl allt som hänt mig, så vi sätter väl en liten fint punkt här. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Nilla

haha.. tror inte katter gillar det så mkt.. Skutti brukade älska det. =P

2009-11-15 @ 13:24:01
Postat av: Mallan

Var har du fått jobb nånstans?? :D

2009-11-15 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0