En statsminister i skön stol

Jag är en mediahora, ingen vill ha mig. Nej, någon Big Brother-Kitty är jag inte, den titeln är tagen.
Tupplur vid fyratiden, och vaknade vid sjutiden, låg sedan och sov till tjugoett, då jag steg upp för mat och programledaren Skavlan som alltid får intervjua stjärnor av Sverige. Reinfeldt är gäst idag (stjärna... nåja) och jag gillar honom, trots hans politiska tillhörighet, han har bra retorik och dugliga svar på det mesta. Skavlan frågade om han sover gott om nätterna, såhär i kristider. Ja, det gör jag, svarar statsministern och menar att det vore väldigt jobbigt om han hade sömnsvårigheter uppå allt. Humor, mina vänner. Humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0