Mm :)

Ja, det gick bra! Jag hittade inte mötesplatsen som vanligt, men han letade upp mig och jag såg på håll att det var han. En fin, stor man med vänliga ögon vars hand jag genast stack min i. Vi åt god mat och kvällen var precis så underbar som han tidigare skildrat i en historia till mig. Efter att ha umgåtts på restaurangen gick vi på bio och jag tror absolut att det finns något här. Ett varmt adjö innan jag skyndade till tåget medan snöflingorna dansade i luften. Han kommer förresten bara heta M här, framöver. Och vi ska träffas igen.

Kommentarer
Postat av: Quigley

Jag vet vad han heter =)

2009-03-13 @ 23:54:56
Postat av: Nilla

Jaaaaag med! :P

2009-03-14 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0