Knepiga Kittylainen

Efter att ha haft sötnosen över sön-mån och vinkat av honom innan han for till Norge för jobb, tog jag sovmorgon och åkte sedan in till skolan och lämnade in hemtentan - äntligen! Ni som inte pluggar ska bara veta känslan av att lämna in ett arbete och ha resten av dagen ledigt. Sedan träffa tjejerna för hämtpizza och prat och Nillas ljuvliga multi-chokladkaka. Sedan kom CM hem och jag blev upphämtad i Bergshamra "som vanligt" och tillbringade kvällen med att ge huvudmassage som fick katterna att spinna. Dock mådde jag inte helt bra; var sådär ruggig och varm och kall om vartannat, och följden blev att jag inte var en helt igenom trevlig tjej att vara med då :(
Introkursen i Q-huset var intressant, rolig men samtidigt var jag trött, okoncentrerad och hängig. Hade helt oväntat stött på Malin på t-centralen och vi tog sällskap till skolan, och hon väntade sedan utanför salen när jag slutade. Då piggnade jag på mig, och jag ångrade mitt nej-tack till Nilla & Niki för en dag på stan, så jag mötte dem för lunchsallad (eller salladslunch, nu blev jag tveksam?) och sedan lite shopping. Nu är jag hemma sedan några timmar, kör min andra maskin tvätt för dagen, äter middag framför datorn och tänker på min CM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0