Välgödd filmerska

Sommarledigt och bad, strandgrillning och solglasögon har aldrig mer känts mer fjärran än nu.
Var i Rotebro och filmade Malin. Tjugo minuter intervju - det är inte illa! Och en vansinnigt massa tagningar på plastfjärilar och blommor.
Sedan for jag ut till min babe och så tog vi oss ut till hans fadder med fru på Rindö. Där bjöds vi på god mat och en hel drös historier; han bara sållade historier ur minnet. Men trevligt var det. Sen passade M på att köra runt mig på en liten tour på Skarpö och Rindö och titta på gamla platser ur hans barndom. Där, vid vattnet någonstans, skulle vi båda lugnt kunna bo utan att vare sig behöva bli hotade eller tvångsförflyttade först. Med lite mer pengar i fickan dock.
Idag har jag hört något om en chokladfabrik... kan det stämma?

Kommentarer
Postat av: Eve

Hej! Går det bra med filmandet? Måste ju vara kul att titta och klippa och sånt :) Hur lång ska filmen bli? Ha det bäst! Massa kramar!/Eve

2009-06-10 @ 08:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0