Pirater i EU

7 % var vi som la vår röst på Piratpartiet till EU-parlamentet. Jag låg med Ms huvud i knät och tittade på valvakan streamad från Svt Play. Inte lika spännande som riksdagsvalet, men nästan.
Och idag ska jag filma Malin! Ska bli så kul så! Jag är lite sen hemifrån, skulle ha varit där vid tio men är lite morgontrött. Elva går lika bra för oss båda, visade det sig. Min nya klänning ska på; en lila version av den svarta jag köpte sist. För ikväll ska vi hem till vänner till M på middag och jag är trött på jeans. Håret är fuktigt och jag ska strax ned till Roslagsbanan. Vi tog en mysig promenad igår efter att M hade röstat och sen åkte vi till min vallokal och jag körde hela vägen, både dit och hem. Middag hos föräldrarna hanns också med, med lite god ziti och provning av finskor som mamma tagit hem från arbetskamrat. Sen hem och köra på vackra Norrortsleden.

Fresten. Det var nog ingen vagel... för den gick sönder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0