Skavsår

...av de nya skorna, som fan! Efter att ha korsat stora vägen tog jag av mig dem, efter att ha justerat om sulan och lagt grodblad emellan, och gick i strumpblästen ner till centrum och akutköpte ett par flip-flops. Jag var redan sen till tåget. Ty igår var det lunch hos Nazli och nästan alla tjejerna kom, och vi grillade mat för ett helt kompani, och hade det väldigt trevligt trots att jag stressade lite. Skulle nämligen jobba klockan tre, så drack bara pyttelite sangria, och hastade iväg strax efter efterrätten. Det delades även ut presenter från Nix och Nazlis utlandsvistelser, alltid lika spännande!
Jag är hemma nu, när jag jobbar mycket, och gubben tittar på häftiga bilar i helgen. Det är ganska skönt ändå, att vara här. Även om jag allra mest trivs på älsklingens arm...
Hoppas jobbet blir lika roligt som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0