Min jobbdrömssituation

Hur ser din drömsituation ut? frågades det i FLs flik Arbete, och någon kommenterade allas låga ambitioner där kvinnfolk drömde om att vara bybibliotekarie eller äga en krimskramsaffär. Så jag vidgade mitt perspektiv och slog fram att jag i så fall skriver minst två unika bästsäljare om året, som praktiskt taget alla läser med fascination, fullständigt matade med aha-upplevelser. Annars sitter jag med i olika styrelser och är omtalad i affärsvärlden för mina snabba, kloka, kraftfulla men ändå så genuint genomtänkta beslut. Jag har även ett antal fastigheter som jag hyr ut eller renoverar upp och säljer med vinst, vid sidan av. Kapitalist? Javisst.
Kan man inte bli ung morsa får man ha andra projekt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vaaaaaaad gör du?

2009-01-09 @ 02:34:45
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0