Kattnappare

Friskis&Svettis-oskulden rök i måndags i en ny och fräsch Kallhällslokal med Nilla. Efteråt blev vi nästan vad man kan kalla en kattnappare. En liten rödgul katt var ovanligt social och närgången på vår väg upp från träningen och när vi mötte en rullstolsburen tant trodde hon att det var den katt som eftersöktes på efterlysning nere på torget. Så jag bar katten över bron till centrum och Nilla provade att ringa ägarna. Inget svar, men antagligen var det inte den försvunna kissen då katten skulle sakna halsband och denna hade. Så jag fick släpa tillbaka katten eftersom centrum inte är en plats för smådjur. En stund senare satt fortfarande kvinnan kvar och försökte ringa... Stort hjärta och lite att göra.
Har oooont i kroppen efter gympan! Fasiken! Och inte blev det bättre av att simma igår heller med Therese & Jossi. Nu ska jag ringa min HSB-kontakt och fråga om bredband, man kan ju inte åka till föräldrahemmet eller bibblan så fort man behöver gå online. Heller!

Ur msn-konversation med C:

C säger (12:43): om man ska nuppa med en civilingenjör..

behöver man klara nåt speciellt kompentesprov? eller räcker det att jag fick 1.7 på hp?

Hanna säger (12:44):

jag klarade en högskoleingenjör på 0,5 så det borde gå ja


(fast där sa jag fel, för han var civilingenjörstuderande, och med högskoleingenjören kom jag inte ens till 1st base)


Och när vi ändå är och petar på ämnet...
"Ladies have three openings, counting the mouth as one, and men have three things they can put into them; tongue, finger, penis. People had figured out all nine combinations WAY before they build the pyramids in Egypt"
sagt av Adam Zapple på answers.yahoo.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0