Lite statistik

Jag är bortskämd av min familj. De kom hit med en större TV *jippi* och choklad åt mig. Och pappa installerade tvättmaskinen som tvättade fint. Middagen jag gjort åt mig själv var ljuvligt god, och jag fick skjuts hem från skolan ända till porten av J-a efter att vi skrivit vår rapport och förberett oss inför morgondagens muntliga. Vi åkte genom stans rusningstrafik, jag satt bra på passagerarplats.
Igår var Eve på besök med sin O-A samt en vän till dem, som bara tala' och tala' och tala' :) Munnen gick i ett, han var värre än mig. Men roligt var det, fick träffa hennes trevliga familj också och vi bjöds på kokkaffe, tårta och kakor i mängder. Och lite resplaner smiddes.
Google analytics är verkligen görkul. Quigley är min mest lojala bloggläsare, av få men trogna personer som oftast läser min blogg 14-19 gånger. Ni sitter bakom skärmar i bland annat Bromma, Sollentuna, Solna, Stockholm, Borlänge, Grängesberg, Järfälla, Sundbyberg, Västerås, Ödesåkra och Malmö. Har även haft besök från Kiruna (veem kan det vara? ;)) och Skellefteå. Och 80 % av er kör Explorer :p Statistik ÄR kul. Tack CJ! Och chokladhjärtan och kall mjölk, det är livet, gossar.

Annan info som passar bra in under rubriken är att jag enligt ett vuxenpoängtest på nätet är 34 år egentligen. Bara för att jag öppnar det orangea kuvertet och äter sill! Roliga frågor dock... man är nog ganska vuxen om man svarar att man fick MC-kortet på köpet när man tog körkort, och att man snart får användning av pensionspengarna.... hihi

Flashback har sina kloka bitar bland spånen...
"Och när tågen går gäller det att stå kvar på stationen! Det är mitt motto, då slipper man dylika besvikelser"
/"Daddy Dajmkryzz" 2006
och dagens bästa:

"Ligger man så ska man ge fan i att ge fingret åt förbipasserande, annars kan man nog förvänta sig att bli sparkad på"
/"Hej Kanin" 2009


Kommentarer
Postat av: Nilla

haha meeeeh jag tipsade ju om det för aslänge sen juuuu =D



kan inte använda den till min wordpressare =(

2009-02-16 @ 23:52:09
Postat av: Kattungejäveln

Jo. Säkert. Men min hjärna vet hur han ska sålla ut bäst för stunden knackar stolt på skallen

2009-02-16 @ 23:54:33
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Mallan

Va va d för kul test? :)

2009-02-19 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0