Jag är inte din kompis

We can dance if we want to.
We can leave your friends behind.
Cause' your friend don't dance,
and if they don't dance, well they are
no friends of mine
/Safety dance - Men without Hats

Jag har nu internet hemma, mina små mintkakor (116 stycken blev ni igår som besökte mig)! Det betyder fler kvasiintelligenta (Nilla gav mig detta dagens ord då ett par i hennes folklorekurs är så) inlägg av en lika kvasiintelligent kvinna! (är absolut medveten om ordets falska positiva innebörd, ingen ängslan!) Men låt oss alla göra som Turk i Scrubs och do the Safety Dance!
http://se.youtube.com/watch?v=7-bIhCBSrzU&feature=related
Och fortsätt för all del, mitt i dansen och maten, att kommentera min ljuvliga kvasiblogg - annars kanske ni missar något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0