Julen är där

Julen kom, och julen gick. Jag fick ett Sims 3-spel av älsklingen och han fick sitt whiskeyset som jag bevarat hos hans vän P och har kunnat myst en massa över att ha en hemlis. Vi firade i Hässelby med mamma, pappa, mellanfaster med familj, syster, farmor och farmors bror; vi åt julmat, såg Kalle Anka och hans vänner (medan nioåringen spelade Nintendo DS) och bytte julklappar. En helt lagom julafton, fast jag stressat som en tok då jag hade tre julklappar kvar att slå in OCH behövde duscha och fixa mig OCH göra klart syrrans present; en berättelse "från" gosedjuret jag köpte till henne som fick heta Misha-Belly, när klockan närmade sig ett.
Jag jobbade dagen innan julafton och började där rodna som en tok när jag försökte förklara (försvara?) varför det tillkommit pant på drickabacken med julmust som ett äldre par just köpt. De var nämligen djupt upprörda.
Nu ska jag fortsätta spela Sims och se till att Karl Kloor får bli stjärnkirurg och att de tre barnen Korbita, Åke och Ullin växer upp till normala simmar. God jul!

Kommentarer
Postat av: Johan

God Jul i efterskott, och gott nytt år! =)

2009-12-29 @ 10:35:31
Postat av: Anonym

Tack detsamma, Johan!!! Hur är det med dig?

2009-12-29 @ 21:18:51
Postat av: Johan

Det är bara bra =) Blir sambo snart ;)

2009-12-30 @ 11:11:58
Postat av: Anonym

Åh blir du?! :D

2009-12-30 @ 12:27:55
Postat av: Johan

Japp, nu i helgen faktiskt =) Hur är det med kattungejäveln då? ;)

2009-12-30 @ 13:23:07
Postat av: Anonym

Bra :) hade inte vi varann på msn?

2009-12-30 @ 14:42:31
Postat av: Johan

Jag har dig iaf =)

2009-12-30 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0