Första skoldagen

Yep, han var lika rolig som sist, Stephen Lynch! Lite snopen är jag dock att det var vääldigt mycket som han körde förra året också, jag trodde man i princip ersatte allt gammalt material efter ett och ett halvt år. Men avslutningen med Purple Rain
var bra! Och jag gillade skarpt "Dear Diary"-låtarna. Här har han hittat en dagbok, gissa vems:
http://www.youtube.com/watch?v=SbmoZRSzGqE
Och så har man gått sin första skoldag också! Termin 3-student, det ni. Det var tryggt på ett sätt att återse alla. Höra den som alltid har en åsikt framföra den, höra den som alltid pratar tyst mumla, höra den som ställer frågor och inte förstått fråga, höra rösten på den som alltid läst på ställa överkursfrågor osv. Och vi är alla väldigt spända på vart vi ska få praktikplatser någonstans.
Nu ska jag titta lite inåt och svara på frågor inför morgondagen. Det är såna här typiska uppgifter man får på syv-programmet som "beskriv dina känslor inför momentet", "hur vill du känna och vara efter momentet", "vilka styrkor och resurser har du med dig för att nå ditt mål". Ja, det är väl bara och börja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0