Fest

Han är det finaste som finns. Nu kommer vi vara lite upptagna på varsitt håll men ses förhoppningsvis till helgen.
Mina lediga dagar har varit kanon! Haft älsklingen vid min sida och vi har firat påsk, han har hjälpt mig med diverse praktiska ting och så blev festen i söndags lyckad! Vi var tretton personer allt som allt, och vi drack bål ur mina föräldrars bålskål från -92, pratade och umgicks. Riktigt trevligt, tror alla uppskattade det. Grabbarna kunde prata fiske & jakt, tjejerna susade runt med drinkar och syrran satt med sin kompis på golvet och valde musik.
Måndagen var loj och lagom. Följde med CM till en kund och fick se honom in action ;) Sedan tog vi en runda kring Rönningesjön och hade det bra. Och idag steg jag upp ambitiöst, fick skjuts till Bergshamra och satt sedan i skolbiblioteket på Konradsberg och pluggade innan jag tog lunch med Nilla på restaurangen. Och på kvällen blev det utemat en andra gång när jag och tjejerna gick på asiatisk buffé på Kungsgatan som jag kom hem från nu ikväll lite trött, men mätt och glad. CM är på msn, vi rullar en mjuk boll av kärlek mellan oss... och så blev dagen så nästintill komplett den kan bli när man inte får somna intill sin älskling. Trots en vattensäng som ger stel nacke.
Heldag i skolan imorgon... Ska surfa lite till och sedan slockna. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0