Men nu är hon lycklig!

Bakgrundsmusiken på Nazlis blogg är nattens soundtrack. Nyss pratat med CM och jag började lipa av saknad. Vill krama honom, pussa honom, kyssa honom, vara hans lilla tjej. Mitt prat om honom har till och med gjort Nilla nervös! Han ska fira påsk med min familj och träffa dem plus lite släkt för första gången. Och på söndag kommer han kastas inför hela drösen tjejjer på en gång när vi ska hemmafest! Alla som står mig närmast. Det ska bli såå kul! Han som betyder så mycket och som är min älskling sen 2 veckor och två dagar tillbaka. En liten piss i havet mao, muttrar väl ni, men alla guldbröllop startar med en första dag vet ni.
Och för er som jag visade bilden på när han står i skidbacken med sin roliga, röda mössa på sig: det är en gran! Inget som lever alltså :D
Over the hills and far away!

(http://www.mouseandmore.com/images/lithos/BBbird.jpg)
Eftersom jag och CM ska ha vinterbröllop om vi gifter oss (notera om:et) har
jag spetsat in mig på Skönhetens vinteroutfit.. Så vacker, inte sant?
CM slipper Odjurets dock.

Efter allt babbel om bröllop jag råkat bloppa ovan vill jag bara säga att jag har nog aldrig varit så lugn inför framtiden som nu. Det känns helt okej att tänka "det fungerar bra som vi har det nu" och inte känna att man behöver göra en massa bara för att bevisa att det är seriöst. Vi har varandra, och jag har mig själv; det är viktigast.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Alla våra närmaste vänner...och W.

Haha, påminner om HIMYM, Thanksgiving med Bob. XD

2009-04-10 @ 09:16:07
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nazli

skönt att du är lugnare inför framtiden nu..

2009-04-10 @ 18:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0