My Friend the Earth står det på dörren

Klockan är bara tjugo i ett men jag är trött och slänger ut marker på internetpokern som om jag inte visste att jag alltid går ett steg fram, två steg bakåt när jag tappar koncentrationen efter ett tag.
Ska snart sova. Jag har lånat mammas spikmatta och ska ägna mig åt lite shaktimat yoga för att ta bort lite spänningar och sånt i ryggen. Min syster och Nilla är båda fenomenala på att hitta ömma punkter och trycka till och massera; jag känner knappt skillnad på ben och hud när jag "masserar". Imorgon ska jag till Malin Maruschka och med henne till Fyrvaktaren och hämta en kartong som jag visst hade kvar hos förre svärfar.
Påsken närmar sig, go vänner, med kycklingsteg.
På insidan av dörren sitter av syrran ritad en teckning av jorden, med titeln "My Friend the Earth".
Och min underbara CM skickar sms i natten som får lillstintan alldeles upp i skyn av förälskelse och dylikt.
Nu jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0