Kom och sätt er hos mig...

... nu är det lite bildvisning!

Såhär ser det ut hemma hos mej.
Först hallen...

(sjukhuskorridor).... Och till vänster, som är mittemot ytterdörren, ligger badrummet...

... som egentligen har en helt annan färg på väggarna, nåt grönaktigt.

Rakt in är sovdelen... Min säng ser enorm ut... Det är den inte, men man får plats två att sova ändå.
(Ja, jag ska skaffa sängbord)

Och här på andra sidan rummet, sitter en ståtlig karl placerad för ovanlighetens skull framför teven...
Gullungen ville vara anonym, så han fick hjärtat på huvet.
Och den här undre är taget från köket...

Och där jag faktiskt står och diskar ibland... tro't eller ej.

//Kattungejuvelen


Söt va?

Kommentarer
Postat av: Nilla

NU märker jag, den där gröna tavelduken är ju där våra girlanger brukade vara!=O (jag vet, men tänkte inte på det då. =P)



Vad långt hår du har. =O

2009-04-21 @ 10:24:28
Postat av: Kattungejäveln

Ja nu börjar det växa på sig! :) Dags att gå till frissan och toppa lite.

2009-04-21 @ 10:40:27
URL: http://kattungejavel.blogg.se/
Postat av: Johan

Grymt söt Kattungejävel =)

2009-04-22 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0