Millencolin

Nu har jag två från Vansbro att umgås med och få höra lite dalmål från. Urgulliga T i min studiegrupp frågade om jag ville hänga på och se Millencolin igår på Grönan, vilket jag gärna gjorde. Så jag slank först förbi systemet och sen till Vällingby där hon bor med sin kille, och åt hamburgare och snackade, innan vi runda om fötterna tog oss in till stan; jag, T och hennes D. Efter spelningen, jag erkänner; jag hör inte skillnad på deras låtar men det var bra stämning, hittade vi en mysig krog på Gamla Brogatan, för att avsluta kvällen på stimmig klubb nere vid NK som ingen visste namnet på. Brevid Gul&Blå låg den i alla fall, och även om jag var inte var på världens partyhumör (började nyktra till och var trött) tyckte jag faktiskt att det var ett bra ställe med nice men mysko folk. Och idag blir det pizza och fotboll hemma hos T, där jag gärna håller mig; älska dalfolk (!) och så slipper jag vara ensam hemma då syrran är hos nån snubbe i Solna och parenteserna uppe i Hälsingland.
Nu har jag min Inspiron hos mig. Jag missade budet i torsdags så jag åkte själv till Schenkers i Solna och hämtade ut den dagen efter. Eisa II heter den såklart, första Eisa står ju brevid mig. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0