Spännande

Jag kan ju headbanga!
Jag är så jävla kräsen vad det gäller killar att jag typ... skrattar åt det och ger upp! Så nu ska jag bara lyssna på Sabatons Ghost division, drömma om min lägenhet och njuta av livet tills den/de rätte springer in i mig. Och fixa i ordning mig för nu ska jag snart traska iväg och intervjua vaktmästaren i min gamla skola... Spännande va? Så nu måste jag stänga ner msnkonversationen med Nilla om kinky sex och kila!



19:22 Väntar på systern som cyklar hem genom natten, hem hit till sushin - föräldrarna firar 13årig bröllopsdag (jag oäkting - javisst!).
Och på lokalnyheterna på TV pratar mannen med den lustiga titeln Ytterstads- och bostadsbolagsborgarråd. Den gamle moderatkufen! När han ska gå ut i förorten och sjunga med Rinkebyborna kan han kalla sig för Jocke ytterstads- och BBB-borgarråd! =) Hur intervjun gick? Mjo. Det var över på 10 min och den andre vaktmästaren kände igen mig trots att det är fem år sen jag gick ut nian där utan att ha sagt ett knyst, allra minst till honom. Det gick OK. Jag kände mig som en sträng tant som förhörde honom på hans bakgrund och val i livet som mest var av en slump. Men vi täckte alla områden åtminstone, och han var snäll.
Å i och med en fastighetsskattshöjning ger Thomas Östros i (s) skuggbudget dem med högre inkomst "en chans att hjälpa till". Hihi. Vad snällt av honom, va?

Kommentarer
Postat av: Nilla

Naaaw :( jajaaa, vi får ta igen ngn annan gång.



shit kände han igen dig? du måste gjort ett intryck på honom.. eller kanske stökat ned nån gång? ;P

2008-10-08 @ 05:00:07
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Kattungejäveln

Jag kan omöjligt ha gjort ett intryck på honom! Tror inte ens jag fick ett hänglås uppklippt.

2008-10-08 @ 13:09:33
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0