SABATON!

Fan vad bra det HÄR var då!
Det hann aldrig bli nåt romantiskt slut på den korta lilla sagan och denna gång blev jag faktiskt lite besviken - han var ju så snygg med sitt blonda rockabillyhår och mångsidig nog att jag skulle velat lära känna honom mer. Men han tyckte det fattades något mellan oss, och efter en uppföljande tyvärr väldigt stel och svår runda i kåkarna kring Hby gård förstår jag honom. Jag fick all kärlek från Jocke i Sabaton istället! Klubben var ett enda stort hav av händer och jag och Therese hängde ut över räcket uppe på balkongen. Jag var alldeles svettig, jag har aldrig röjt såhär på en spelning som ikväll! Jag skrek, sjöng, hoppade - han sa att "hemma i Dalarna när vi gillar en låt sjunger vi och hoppar vid refrängen" - och lät mig helt uppslukas av bandets energi. De var så jävla glada och härliga! Cliffs of Gallipoli, Panzerkampf, Attero Dominatus, Metal Machine och självklart - världens bästa Primo Victoria - gjorde det värt den långa väntan utanför Fryshuset. //En jätteglad nissa

Kommentarer
Postat av: Therese

HANNA! :D Nästa gång vi ska på spelning måste vi nog vara nakna! Skapligt hett det var! Haha!

Det var hur kul som helst iaf! Bara att ladda inför nästa :D

Puus&Kram!

2008-10-05 @ 07:49:49
Postat av: Patrick

Fel,en ändå lite rätt där. Bästa Sabaton låten är "Price Of a Mile" =) kram

2008-10-14 @ 20:11:30
Postat av: Kattungejäveln

Patrick: Poäng till dig! Den är jättebra också, top-3!!!

2008-10-16 @ 00:20:00
URL: http://kattungejavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0