Vicken överraskning, baby

Charlotte Perrelli och Linda Bangtzing med sina ansikten gick vidare... vicken överraskning. Jag tvingade mig själv att tycka om Calaisa men dessa kommer jag inte se skymten av något mer - höra däremot i radion. Fronda gjorde glatt ifrån sig, samma sak där. Jag hejade på världens bästa Björn Gustavsson (den yngre, inte den äldre) som gör mig glad från topp till tå. Den där superkonstiga, dåliga mellanprataren Nour El-Refai störde mest. Var kommer hon ifrån och varför säger hon saker som "åh, förband till kändisar!" när hon faktiskt har chansen att få vara på nationell TV?
Nä, jag och Malin ska slå undan fötterna på alla artister nästa år när vi ska vara med! Eller vi och vi, jag ska sitta i Green room och vinka, medan Malin ska välja kläder, stå på scen, bli intervjuad och leka lekar med programledaren i sin presentationen. Jag har ju även skrivit en låt till Christian syster som hon ska sjunga, men det vet hon inte om än. Dock tyckte Stina att den lät alldeles för moll så det kanske blir en enkel dragspelssång utan sång. Då gör jag en ny låt åt Jenny.
Sådär, en schlagerblogg målad av mig. Nu måste jag flåsa lite, och klaga på att det ilar i en tand - kan det vara ett hål - det skulle göra mig miserabelt ledsen när jag använder Listerine varje dag - och att jag pratat med Malin idag, samt fått livstecken från min vän i Korea - du lever, onni!!! (Hon vill inte bli kallad för det, det betyder äldre syster = är typ som att bli kallad för tant har hon förklarat, så därför jag gör jag det av ren jäkelskap).
Vinkade av systern idag också. Hej då, syster! Hon sov på soffan och var trevlig. Hon fick mig att äta vegetariska hamburgare och veggie-bullar (byt ut 'veggie' mot 'kött' så fattar ni) och så tillbringade hon större delen av fredagseftermiddagen med att titta på South Park med sin svåger, eftersom jag svek och jobbade.
Och så har Christian gjort klart sin nya tv-bänk. Vi har kånkat sten á 20kg och idag köpte vi belysning som blinkar i olika färger - tänk julbelysning - och satte bakom glasblocken emellan. Önskar att jag kunde fota det! Ni får se sen när teven är köpt och satt på vägga.
Nu njuter jag av att min nya fläkt i datorn gör susen, min PC Cooling fan av "Akasa" - den som ska bli statlig eventuellt... Pöss

Kommentarer
Postat av: Nilla

O_______o Din lilla sak :P

Jag vill höra Malins demo, när tror du den läcker ut till radiostationerna?

Vänta.. björn gustavsson? Är det han som är med i jönssonligan?

2008-03-02 @ 05:31:52
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Hanna

Naj, det är inte samma!
De heter likadant, men den här Björn Gustavsson är yngre. Och roligare. Men lugn, min pappa trodde också att det var samma person.
http://www.youtube.com/watch?v=TGIMG-9YVRg
Här är han i parlamentet.

2008-03-02 @ 22:58:28
Postat av: Nilla

Jao det är hon... mer som ett "oooooonniiiiiiiiiiiiii" i high pitchat bebisljud -___-

Fick ett täcke som inte är ett täcke, så nu använder jag madrassen som täcke och påslakanet som lakan.. haha skruvat här :D

2008-03-03 @ 00:29:00
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0