Sakoline på Betapet

Eftersom Betapet.se ska rensa ur alla gamla matcher måste jag såklart spara lite inför de framtida nostalgikvällarna.
Let me introduce... myself!

Matcher
Av Betapets (idag) minst 15,6 miljoner spelade matcher står jag för hela 3181 (tills dagens datum) stycken.
Jag har vunnit ca 44 % av dem och förlorat 54 %.
Detaljerat
- 1396 vunna matcher, - 1695 förlorade, - 75 avbrutna, - 15 oavgjorda

Speltyp
Det ska va' hets - slumpad om jag får välja! Stress går även an om jag gör annat medans.

Rullningar
66 stycken rullningar har jag producerat, de flesta ganska fula. (Rullning = få ut alla sina sju brickor i ett drag). De små bokstäverna står för blanka rutor. "Islägga" var debuten.
Eller för de intresserade, lite kvällsstatistik:

 
Medlem sedan 2004-12-18 - det ni! Inne på fjärde året alltså.
För tillfället rankad som den 11 747:e bästa spelaren. Av de 243 183 medlemmar som spelat en match.
Personbästa rating hade jag 30/11-2007; 1844 poäng. Det är mest en fråga om när jag är där igen och inte om =)
Go, Peta! Go, Saky!
Trackback
RSS 2.0