Dagen efter

"Dagen efter" mår jag nu. Klockan var knappt tio innan jag hade druckit cola och ätit lax och åkt ända från Jakan där jag sov skavfötters med Eve efter en kväll på stan. Det var ganska kul att klä upp sig - 70 % av outfiten stulen av syrran - och sitta på en högljudd, mörk bar och titta på folk och skrika till trevliga danskar tvärs över bordet. Jag envisades med att prata svenska med några hemmagjorda skandinaviska ord, och de svarade på otydlig danska och fick översätta sig själva till engelska. Och på dagen hade vi gått i timtal (kändes det som) innan vi hittade till Kanaanbadet, och jag fick lustiga solbrända bitar på kroppen.
Nu kan jag inte fortsätta. E2 som jag och Malin inofficiellt kallar en ny bekantskap, den tredje med samma namn (fast den ursprungliga ettan räknas inte längre), har gjort iordning en hemläxa åt mig som jag måste itu med innan vi far till kusinerna. Tre tunga frågor, och betyg ska sättas. Varför tycker jag att detta är så kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0