Betuttad?

"Neej du är inte kär, men kanske betuttad?"
Malin finns tillhands på telefon. Jag ligger och har förkylning som Mumintrollet över näsbenet, vi pratar bort någon timme, tills jag känner något komma. Madame Röd minsann. Så det blev ett snabbt avslut och kvickt till badrummet, hon är ändå alltid så efterlängtad när hon kommer på eget bevåg.

Jag pratade med E2 igår på Fritt forum till sent, men det gjorde inget, för jag visste att jag skulle sjukskriva mig idag.

Det känns som att jag står på stigen till något nytt.
Jag vill känna att jag lever.

Nu måste jag:
                   *duscha
                   *äta
                   *ringa jobbet
                   *röja på rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0