"Konstigt, läskigt och intressant"

Är det för Ems i Japan. Och jag som tyckte att det kändes konstigt att börja i en skola 2 mil bort...

Igår satt jag som sagt i kassan själv. Och det gick väl som jag förväntade mig - rätt OK med något fel då och då, nybörjar- eller inte. På natten drömde jag naturligtvis att jag drog varor... Kul dröm. Fått ett nytt kassapass på söndag kväll, så fram till dess får jag se vad jag får göra så länge.

Nu ska jag fortsätta se på Pippi Långstrump. Det är lite balsam för själen att se sådant man såg som barn och minnas alla repliker och märka sådant man inte riktigt tänkte på då. Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: agneta

Ja visst VAR Astrid Lindgren en underfundig kvinna? Liksom Tove Jansson - läs muminpappans memoarer får du se! Kul att du tycker att ICA är kul... Ha det riktigt gott nu och påminn Muffeln om ert uppdrag

2008-01-09 @ 13:19:55
Postat av: Mallan

Jaaa..visst e d kul att se gamla filmer man såg som barn...:) Man känner sig som liten igen:P
Såg Ture Sventon för inte så länge sen, en film jag kommer ihåg att jag såg som liten, men snacka om dåligt trickfilmat!:D D tänkte man ju knappt på när man va liten:)

2008-01-10 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0