Franskaläraren på YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=TOFcEikd0PY

Det är det inte alla som har! Hehe!

Gamla skolan försöker vara "hippa" och moderna och vill ragga elever genom YouTube. Och en gammal lärare skymtar förbi... Scary. Men kul att se elever man känner igen, fastän de tagit studenten 2007.

:)

Så Nilla, hur känns det? Jag känner mig... yr. Och malplacerad.

Pang! Där slog sambon igen köksdörren och dricker vatten. Förstår inte kopplingen. Har han vaknat? Oj, sent. Tjugo i två. Nu har Nillas msn-kompis sen 5 år tillbaka gått för att sova... och jag har redan haft tänderna borstade sedan en timme tillbaka. Nu hälsade muffeln på. Kanske ska gå och hålla honom sällskap?

Men snälla, innan jag går - kan någon berätta för mig vem som pratar?? Är det han den där duktige i årskursen under oss som gjorde filmen om någon studieresa till Finland?

My Pal Gunnar

Eric Hasso? (personer som är offentliga får väl nämnas vid namn? Och eftersom han är ute med sitt namn får väl jag vara ute med hans namn?)

Kommentarer
Postat av: nilla

Nej, det är inte han.. nån annan.. känner igen tjejrösten :S

men....AAAAAGHAHAHAHAHAHAHA XDXDXDXD fan va skumt det var att se.. malin o jag satt i samma vagn som barbro hela vägen till centralen idag :P

hur var d att prata me han då?

2008-01-12 @ 01:57:50
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Kattungejäveln

Men nilla!!!

Jag fattar ingenting. men så är jag trött också.

Killen som var så himla duktig på att prata, blond, och som var "programledare" för Finlands-filmen, VEM ÄR DET? Varför är han inte världskänd? Och vad heter han?

Men den här snubben måste väl ha gått på UBG med?

:) Och visst är My pal Gunnar en sjukt bra film?

2008-01-12 @ 02:05:49
URL: http://kattungejavel.blogg.se
Postat av: Anonym

jo det var eric, han gick på UBG. Kommer bara inte ihåg ifall han var äldre eller yngre.
Men jag tror inte det var han som pratade i UBGvideon

ja, den var faktiskt ganska kul :D

2008-01-12 @ 02:08:20
Postat av: Kattungejäveln

Men du, Eric var i så fall den som stod bakom kameran då. I så fall är han jättebra filmare. Men han som pratade framför kameran är bäst.

Vill efterlysa honom. Fattar inte varför jag vill promota honom så.

2008-01-12 @ 14:49:57
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0