Vem sa...? (Kan man få en demokrat, please)


"Jihadism - violent, radical, fundamental Islam - is this century's nightmare. It follows the same dark path as last century's nightmares: fascism and Soviet communism."

Hm. Svårt? "Nån sjuk USA-snubbe" gissar killen...

Orden är Mitt Romneys, republikan, som dock hoppat av idag. Jag tror dock inte att någon annan kandidat, republikan eller demokrat, skulle säga något annat egentligen. Trots det;

Kan man få en demokrat please? Jag tror att det blir en lite mer bättre värld med en sådan, typ Barack Obama, som trots att han stöder ett krig mot Iran ändå kan och har använt ord som "diplomati" i sina tal.

Att alla ska behöva bry sig om det här valet så himla mycket. President of "Världspolisen" är det ju tyvärr... Vem vet var nästa terrorist befinner sig, och vilket land som är dumt i huvudet och vars folk förtjänar att dö? Det är jag nyfiken på.
Iran är ju nästan bestämt, men efter det? Hillary Clinton kanske föreslår Liechtenstein, gubben McCains stab kanske hittar landet Tadzjikistan på kartan? Efter hösten vet vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0