Nostalgitrippen till UM

Jag gick in och läste lite på ungdomar.se.
Det är inte längre UM. Jag var en av dem som ända in i det sista protesterade mot det "nya" ungdomsmottagningen.se och namnbytet till ungdomar.se. Förra året gick jag ur, jag var inte längre än av dem, jag hade vuxit ifrån dem, blivit som LadyTea och de andra - blivit för stor.
Kära gamla UM som jag älskade, hatade, älskade, hatade. Finns ingen chatt kvar, det är som om jag vill gå runt och beträda en äng och se några ruiner kvar efter den...
Ett litet tack går dock till gamla ungdomsmottagningen.se för att jag frågade efter en låt där på forumet, och en viss mysgubbe läste tråden, kopierade min msn-adress och skickade över låten, och sedan blev min kontakt på msn som sedan ledde till det andra... Tänk att det är fem år sedan nu... För han såg inte ut att vara 17 år på bilden, men det var han, och nu är han 21 år och fyller 22 i år.
Och att det här faktiskt borde vara "vår låt" eftersom det var den som han och hans brorsa hade bland sina tusentals låtar:
The Tamperer Feat Maya - Feel It

Lustigt egentligen. Nu pratar de om "träffar" på UM, när jag var där talade vi om kollektivt självmord... Kul med positiva förändringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0