Besked

Tyresö är fint, mycket skog och trivsamt. Var och hälsade på R där igår till idag. Lyssnade på  musik och hade det nice. Just nu pratar jag djupa relationer och mina drömmar och tankar om förhållanden och värden i olika slags relationer med ny bekantskap, kaptenen, som jag gjort mig beroende av.

Och. Christofers älskling ska komma. Äntligen har det strävsamma lilla paret fått positivt och definitivt besked.

"blir mye pussa krama knulla de första dagarna" säger Christofer. Tror ni inte den här lilla kattungejäveln är avundsjuk, haha?

Nu går det inteattskrivamer. Spaceknappen hakar upp sig och är ett enormt irritationsobjekt! Tur att nya datorn är beställd; en Dell Inspiron som jag längtar efter.

Min idol Eisa bloggar numer utanför pryda moralkärrings-FL.
http://eisasliv.blogg.se är adressen. Ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0