Napp

Just kommit hem... Malin är här och hälsar på och vi fixade oss en utekväll - följd: jag har huvudvärk och Malin ilar till vardagsrummet och sms:ar.
Vi startade med kycklingmiddag och gick sedan runt på stan och letade efter något ställe som passade. Efter kanske en halvtimme av cirklar slank vi in på Bakfickan och satt och pratade med en varsin cider framför oss. Efter några timmar kom det fram ett trevligt gäng killar som vi sedan följde med till Flamingo (inte utan protester då stans alla artonåringar samlas där, och de kände sig gamla med sina tjugosex år) - där Malin fick napp :) Jepp, ni får bombardera henne med frågor, tjejer, nu ska jag sova - krypa ner till den trötte sambon som ska upp om tre timmar och jobba. Jag som var så elak och nekade efterfest... u-uh! Men de ska visst leta jeans imorgon åt den lycklige herrn så jag får väl hänga på och vara ett happy femte hjul. Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Nazli

ojojoj ni en på G

2008-04-28 @ 08:27:39
URL: http://confessionsofaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0