Jay firar Valentine's Day

Hur vågar femman köra ett två månader gammalt Tonight Showavsitt? Där satt Jay Leno och pratade alla-hjärtan-dagsfirande med någon Jumperhunk och trodde att ingen märkte något. Och så läste han högt ur brev som barn skrivit om presidenten som ur valfritt Bolibompaprogram. Tillsammans med någon simpel "kul" filmsketch med Bush var det lite lågvattenmärke över hela avsnittet, tycker jag.

Igår var det full fart bland kommentarerna. Många nya lämnade fotspår - mer sånt!

Förresten, innan någon hinner zappa till en annan blogg, så tänker jag bara säga att jag tror att republikanernas John McCain blir USAs näste president; bara för att svenska medier bara rapporterar och hoppas på en demokrat som Barack Obama eller Hillary Clinton, och svenskarna har ingen rösträtt over seas. I Sverige hade de sistnämnda setts som de värsta av moderatkvinnor, men i USA är de fortfarande alldeles för liberala för att riktigt bli betrodda presidentposten. Tyvärr. Jag hoppas men tror inte att Obama vinner. Det är väl ändå samma skrot och korn och skit, får jag trösta mig med, vem det än blir.

Apropå hunkar (syftade på Hayden Christensen och inte Obama) så var det en som handlade av mig idag. Eller, han försökte. Tyvärr tog han ett ciggpaket och jag bad om leg. Tyvärr nr 2 hade han visst glömt legitimationen i bilen. Han erbjöd sig dock vänligt sinnad som han var att gå ut och hämta det, och sedan gjorde han det med ett leende. Jag blev så glad. Tydligen skulle "de bli arga hemma annars" och jag antar att det fanns en röksugen dam som väntade, det gör det i många fall har jag märkt. När han kom tillbaka var han visst född 1976 så jag hade förstått om han blivit arg. Men inte då. Tack, o du främling. Din höga toleransnivå made my day.

Kommentarer
Postat av: Tomtemor

Kattungejuvel och alla andra: Köp Stiko Per Larsson "Flyktsagor" - OOOOOOtroligt bra

2008-04-24 @ 09:50:23
URL: http://tomtemor-lillnisse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0