Bad girl, baaad girl!

Jag har alltså fått en av mina närmaste vänner att gråta för min skull. Och de andra att skriva långa grattismejl. Bara för att jag hade tråkigt en 1-april-kväll....
Är jag elakast i världen?

Det var ju den 1 april igår och efter att ha hört lite bekantas aprilskämt var jag ju tvungen att testa själv. Så jag knåpade ihop ett mejl och spred om att Chrissy hade friat igår, och att allt "skulle bli bra igen" och att vi bokat "Borlänge Kyrka" den 1 juli. På en kväll liksom. Men "ha ha ha" så är det som vanligt alltihop, och jag och Christian är lyckligt snart-separerade och ska börja fota lite möbler för att sälja snart. Lägenheten har för övrigt minst 14 intresserade, så vi lär nog städa snart för "spekulanter". Som Nilla senare frågade; om det kändes bra ändå att skämta om det så tidigt, och svaret är ja, det känns väldigt bra. Mer än Okej, liksom.
Sen var det inte lika uppskattat... ha ha... Men lite kul är det att chocka ändå. Blev mest förvånad över att alla grattade, och ingen varnade mig om att "vänta lite nu, är du verkligen säker på det här?". Fast som C sa, man kanske inte direkt vill vara först med att vara cynisk eller hur?

Så tyvärr tjejer, ni får gärna shoppa presenter på Tiffanys, och jag lovar att om jag gifter mig nån gång ska det inte varapå ett datum när en sjundedel är utomlands. Ni får lov att vänta sisådär 10 år :) Och mina "vuxenpoäng" går snart till noll när jag flyttar hem till mamma och pappa igen. Men det jag gör gör jag jävligt bra!

Puss på er alla människor, särskilt en viss John som gör virtuella korståg på webben och förespråkar allt det där "svarta konservativa" vi alla älskar att hata. Hans blogg ligger på http://lsmv.blogspot.com/ och är både välskriven och intressant. "Dö för din åsikt..." ni vet.

Nu är det slutet på Sverige pussas och ler ute hos C i vardagsrummet.



Bör man påpeka för sin arbetsgivare att det står 871217 som anställningsdatum fast jag vid det datumet var en månad gammal? Eller är det skitsamma? :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

tidsskillnaaaaaaaden skyller jag på :P

2008-04-03 @ 02:09:04
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Kattungejuvelen

Veeesst! ;)

2008-04-03 @ 03:36:10
URL: http://kattungejavel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0