Vann min första Traderaauktion

Stolt ägare till en SJ-biljett till Stockholm imorgon förmiddag för 67:- värd 176:-. SJ har ju börjat auktionera ut sina Sista minuten, så jag började med ett blygsamt bud på 20. Det här ska jag definitivt göra om igen.
Nu är jag glad. Tur, för pokerkvällen gick dåligt, jag fick några vinster men gick back och gick och la mig efter en rebuy. Nu mår jag illa, har bara ätit 2 måltider idag och måånga timmar sen jag gick upp. Fick ta en väckning vid 03.20 också, det mår man illa av, för att se hur budgivningen gick. Och jag vann, lololo. Nu ska jag krypa ner hos min gubbe, som kom in efter att ha somnat på soffan och blev väckt av en närsynt, dvs. halvblind, Traderanybörjare. Så mysigt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0