Sitta och kura i pojkvännens cigarettdoftande tröja

Måste det inte ha varit väldigt pinsamt på 80-talet? 1988, när jag var en liten bebis, sändes Fräcka Fredag på
Svt och det är tur att Öppna arkivet finns på deras hemsida så att man inte missar denna "hit". Det var rött och lila, på kläderna, läpparna och i studion. Programledaren är lika slipad som jag och polarn när vi gjorde egna filmer och tv-shower.
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=547820
är adressen om du vill titta! Särskilt delen med paret som slumpades fram genom en datamaskin och sedan sammanfördes i en dans - så fräckt - på scen, är tittbar (sevärd, reds. anm.)! Hoppas den söta dagisfröken trivs bra med den unge, kringflackande serviceingenjören som träffar tjejer på "dans inne i Stockholm, va" och som föredrar brunetter (oops, missade du att tjejen var blondin?). Inga andra egenskaper önskade han heller hos flickorna, brunett var det enda. "Okej". Titta och skäms... och njut lite av att sexprogrammen gått lite framåt....

BTW! Igår fick vi dubbdäcken på bilen och på fredag ska den besiktas i Ludvika. Får se vem som kör, tihi.

Å ny lägenhet har vi fått! Vi får flytta i december om allt går som det ska. Inget formellt beslut är taget, men på hon i uthyrningen lät det som att allt pekade mot att vi var de som får flytta in. Gu' så kul.


Nu har jag druckit varm choklad och ska strax krypa ner i sängen. Kärleken jobbar kväll och jag drog på mig hans stora tröja som doftar tryggt av cigarettrök och tar det lugnt efter en stressig dag på jobbet. Och imorgon, ja då får vi se hur det går. 8.00 börjar allt med en körlektion. Vid halv ett ska jag träffa EK. Vi får se hur det går innan dess...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0