En natt av knas

Igår umgicks vi med det förtjuuuuuuusande paaret Christoffer & Johana, och vi bowlade, det som vi inte kunde göra i lördags. Första gången för Johana, men ni skulle se hur många strikes hon slog! Och Muffel-Johan var så kaxig som helst ibörjan, han spelade mot sig själv sa han, när jag undrade varför han var så besviken när han ledde med hur många poäng som helst före oss andra. Fast gissa vem som vann första serien?! Moi!!! Slog grabbarna och nybörjarn, det var kul, trots alla hot om att sova på soffan etc. Fast sen kom de ikapp, och jag kom på tredje plats med totala poängen efter två serier. Jag erkände att jag typ valt bowling varenda idrottsdag i skolan sen fyran, haha.

Just nu sitter jag och njuter av fil med krossade pepparkakor i. Mums. Samtidigt sitter jag och servar M-Johan via telefon och gör tjänster på datorn, han som jobbar på ackord, voj voj vad han har tid. Men det är lugnt. Blev stressigt på jobbet idag, men gick bra, är så nojjig över dessa medicinpåsar och dosetter. Och igår kväll låg jag och oroade mig inför morgondagen, och frågade grabben om jag verkligen kunde jobba med ett skärsår på fingret och om det inte var alltför ohygieniskt med plåster. Jag tog med mig extra plåster att byta med mellan varven och använde plasthandskar noggrant. Så det löste sig.
Men att jag ängslades gjorde nog att jag sova extra oroligt. När Muffel-Johan kom in väcktes jag halvt och måste ha drömt precis då, eftersom jag skrek "neej!". Han frågade vad jag menade, och jag förklarade att jag precis drömt att Micke och Mia körde bil och letade parkering, och missade en ledig lucka. Haha. Senare, vet inte under vilket tillfälle utropade jag i sömnen "inte den!". Åter igen frågade han vad jag snackade om. Och jag minns tydligt nu i efterhand att jag drömde om att vi skulle välja film, och en film verkade otroligt läskig, den hette The Cell (finns ju ett original men det var inte den filmen i drömmen) och jag ville verkligen inte se den. Som sagt, en natt av knas.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vann också bowlingen när jag och signe och carro och "karita" spelade hehehe vi borde ha en Erikssonchampion någongång "! heheh

2007-11-22 @ 23:41:46
URL: http://ensvensktiger.blogg.se
Postat av: agneta

och jag får till och med spö av Niki o Jannice. JAG vill inte vara med. Kan serva er med fika och vara lagledare...

2007-11-23 @ 07:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0